maanantai 28. lokakuuta 2013

Olipa kerran kori..

..kylpyhuoneessa, mittatilauksena. Sen verran helpolla pääsin harjoittelukappaleen kanssa, ettei se tainnut jäädä viimeiseksi. Musta väri hieman hankaloitti selkeän kuvan ottamista, mutta toivottavasti kuvasta saa edes jonkinlaisen käsityksen. :)

Eilen illalla innostuin ajatuksesta, lueskelin eri blogeista ohjeita ja päätin lähteä heti aamusta tarvikeostoksille. Heräsinkin aamulla innokkaana jo puoli kahdeksan! :D Huomasin, että myös käsitöiden kohdalla minun on vaikeaa noudattaa ohjetta, vaan on saatava hieman soveltaa ja kokeilla. Pohjan ohje sieltä ja reunan täältä ja entäpä jos tekis joka toisen kerroksen näin, niinku joku jossain oli tehny jne.. ;)  

5 kommenttia:

  1. Mulla on tolla samalla tyylillä tehty kassi! Itse olen kyllä niin onneton käsistäni että se on ostettu, mutta anoppihan meni ja innostui että voisi kokeilla tehdä mun uusiin kenkiin sopivan vastaavanlaisen kassin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta homman nimihän on se, että nämä on niin helppoja tehdä! Nimim. Aika monta koria rikkaampi jo ;) Itseasiassa niin monta, että olen alkanut jo harkitsemaan mattoa kylpyhuoneeseen.. :)

      Poista
  2. Oh! Oli pakko tulla vastavierailulle heti :) Mä yritän olla kattomatta noita sun herkkuohjeita, ettei iske himo :D mutta tää on ihana, osaiskohan sitä itekin tämmösenä poropeukalona tehä tommosen.. Ois tarvetta! Mistä löytäisin helpon ohjeen? :)

    VastaaPoista
  3. Kiva, että tulit! :) Näitä ohjeita on netti pullollaan ja jokaisella tuntuu olevan hieman oma taktiikkansa. Itse löysin mm. Novitan sivuilta ihan hyvän ohjeen. Olen myös harkinnut laittavani tänne blogiin jonkinlaisen ohjeen, voisin yrittää ehtiä kirjoittamaan sen lähipäivinä! :)

    VastaaPoista