keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Elämäni ensimmäinen blogi-haaste

Kiitos, että sain blogielämääni jotain uutta ja jännää, joka liittyy siihen elämään kokkailun sijasta [G!

Haasteen säännöt:

    1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
    2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
    3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
    4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
    5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
    6. Kerro kuka sinut haastoi. Ei takaisin haastamista.

Yksitoista asiaa minusta:
1. Olen koulutukseltani restonomi.
2. Olen opiskellut latinaa 3 vuotta.
3. Pidän maksalaatikosta, sen kanssa kuuluu syödä perunasalaattia.
  4. En pidä punaviinistä.
5. Rakastan aamulenkkejä lämpiminä kesäaamuina.
6. En pidä uimisesta, ollenkaan.
7. Ystäväni löysi minulle mieheni.
8. Ainoa joulukoristeeni on ystävien tuoma joulukukka.
9. Olen jouluna töissä.
10. Olen oppinut tykkäämään sinihomejuustosta vasta yli 20-vuotiaana.
11. En ole käynyt kuntosalilla viimeisen viikon aikana.


Kysymykset minulle:
1. Suurin pelkosi?
Että jollekin läheiselle sattuisi jotakin pahaa. 

2. Paras piirteesi?
Kärsivällisyys, toisilla menee hermo, koska olen niin kärsivällinen ja pitkäjänteinen. :D

3. Huonoin piirteesi?
 Liika ajatteleminen, asian jokaiselta kantilta. Niiltäkin, mitkä kenellekkään mulle ei tulisi edes vahingossa mieleen.

4. Kauanko olet seurustellut?
Reilut kahdeksan vuotta jo!

5. Miehesi huonoin piirre?
Ajoittainen lyhytjänteisyys..tai ainakin näin pitkäjänteisen ihmisen mielestä se vaikuttaa siltä.. :)

6. Mitä yhteistä sinulla ja miehelläsi on?
Samanlainen arvomaailma, yhdessä on helppo olla ja meillä on samanlaiset käsitykset elämän perusasioista.

7. Miehesi paras piirre ulkonäöllisesti?
Tummat hiukset ja ihanat silmät!

8. Mitä ajattelet juuri NYT?
Ihania vapaapäiviä, joista ensimmäistä tässä viettelen! :)

9. Mitä olet syönyt viimeksi?
 Sipsejä ja dippiä eilen illalla leffaeväänä.

10. Mitä haluaisit syödä seuraavaksi?
Lempiaamiaistani; luonnon jogurttia, Piltin mango-sosetta ja banaania.

11. Miksi aloit kirjoittaa blogia?
Halusin jakaa oivallukseni muiden kanssa ja taltioida kaikki ne ihanat reseptit. 



Minun 11 kysymystäni:

1. Mikä on arkibraavurisi keittiössä?
2. Miten rentoudut raskaan päivän jälkeen?
3. Miten kuntoilet mieluiten?
4. Miten tapasit miehesi?
5. Minkä kirjan luit viimeksi?
6. Mitä uutta reseptiä kokeilit viimeksi?
7. Minne haluaisit matkustaa?
8. Puna- vai valkoviini? Miksi?
9. Mitä viimeksi kokkasit ystävillesi?
10. Mikä on suurin haaveesi?
11. Miten piristät itseäsi arjen keskellä?


Haastan:


Joo, ei ole lähelläkään yhtätoista.. Mutta niillä mennään kuulkaa, mitä on! ;)












2 kommenttia: